EN

§1 DEFINICJE

Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o: „Regulaminie” – należy przez to rozumieć niniejszy regulamin: „Hotelu” – należy przez to rozumieć Liebeskind Boutique Hotel zlokalizowany w Krakowie pod adresem ul. Szujskiego 3: „Recepcji Hotelu” – należy przez to rozumieć, zależnie od kontekstu, miejsce w Hotelu przeznaczone do przyjmowania Gości Hotelu lub personel Usługodawcy upoważniony do bieżącej obsługi Gości Hotelu: „Usługodawcy” – należy przez to rozumieć Toshi S.A. (adres: Józefa Marcika 4B, 30-443 Kraków) wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000634444, NIP: 6751558102, REGON: 365281565;„Usługobiorcy” – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, korzystającą z usług Usługodawcy. Usługobiorca może być jednocześnie Gościem Hotelu;„Gościu hotelowym” lub „Gościu” – należy przez to rozumieć osobę korzystającą z Usług oferowanych przez Hotel. Osoba ta może być jednocześnie Usługobiorcą;„Usługach” – należy przez to rozumieć każdą z usług świadczonych przez Usługodawcę zgodnie z Regulaminem, w tym usługi hotelarskie świadczone w ramach Hotelu oraz usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach Serwisu;„Serwisie” – należy przez to rozumieć stronę internetową Usługodawcy, znajdującą się pod adresem: www.convictus.pl, umożliwiającą dokonanie rezerwacji miejsca hotelowego on-line za pomocą Formularza rezerwacji;„Formularzu rezerwacji” – należy przez to rozumieć formularz internetowy zamieszczony na stronie Usługodawcy, wykorzystywany do rejestracji Usługobiorcy w Serwisie;„Rezerwacji on-line” – należy przez to rozumieć rezerwację usług hotelowych dokonywanych za pomocą znajdującego się w Serwisie Formularza rezerwacji;„Dokumencie autoryzacyjnym” – należy przez to rozumieć dokument przesyłany przez Usługodawcę, w postaci elektronicznej, określający szczegółowe warunki rezerwacji, w tym: dane o długości pobytu, wysokości należności za rezerwowany pobyt oraz określający termin wpłaty przedpłaty za pobyt w Hotelu, o ile jest wymagana. Akceptacja dokumentu autoryzacyjnego następuje poprzez dokonanie przez Usługobiorcę wpłaty na rzecz Usługodawcy kwoty wskazanej w dokumencie autoryzacyjnym, z którą to chwilą dochodzi pomiędzy Usługobiorcą i Usługodawcą do zawarcia umowy o świadczenie określonych w dokumencie autoryzacyjnym usług hotelowych lub usług dodatkowych ofertowanych przez Usługodawcę;„Kodeksie cywilnym” – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;„RODO” – należy przez to rozumieć Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

Regulamin określa zasady funkcjonowania Hotelu i świadczenia Usług przez Usługodawcę, zasady dokonywania rezerwacji miejsca hotelowego, zasady świadczenia usług drogą elektroniczną poprzez Serwis oraz prawa i obowiązki Usługodawcy i Usługobiorców związane ze świadczeniem Usług.Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu lub korzystające z Serwisu.Regulamin dostępny jest do wglądu w Recepcji Hotelu oraz w Serwisie.Usługobiorca potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego warunki w momencie dokonania rezerwacji lub wpłaty zaliczki lub wpłaty całej należności za pobyt w Hotelu bądź podpisania karty pobytowej. §3DOBRA HOTELOWAPokoje hotelowe wynajmowane są na doby hotelowe.Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 15:00 i kończy się o godzinie 11:00 dnia następnego.Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji Hotelu najpóźniej do godziny 9:00 w dniu pierwotnego wymeldowania z Hotelu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w zależności od dostępności pokoi, według aktualnego na dany dzień cennika Usług.Istnieje możliwość późniejszego wymeldowania się Gościa z Hotelu, po uprzednim kontakcie z Recepcją Hotelu i otrzymaniu zgody, w zależności od dostępności pokoju hotelowego, w którym Gość przebywa.Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu, w przypadku niedokonania wcześniej płatności za dotychczasowy okres pobytu lub w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu.

§4 USŁUGI HOTELU

Usługodawca świadczy usługi hotelarskie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych. Usługi obejmują w szczególności:wynajem pokoi hotelowych,usługi gastronomiczne,wynajem sal konferencyjnych,Usługodawca świadczy Usługi wskazane w ust. 1 powyżej, jeżeli są one aktualnie dostępne w ofercie Hotelu.Usługodawca zapewnia Gościom: obsługę w zakresie wszystkich Usług świadczonych w Hotelu,sprzątanie Hotelu i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,sprzątanie pokoju podczas pobytu Gościa na życzenie Gościa w godzinach od 8.00 do 14.00,wymianę ręczników łazienkowych, po pozostawieniu przez Gości ręczników na podłodze w łazience,sprawną obsługę techniczną, a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte niezwłocznie, Usługodawca dołoży starań, aby w miarę możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.Usługodawca świadczy na rzecz Gości wskazane Usługi:udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,budzenie o wyznaczonej godzinie,przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w depozycie Recepcji Hotelu, z zastrzeżeniem §10 ust. 4 Regulaminu,przechowywanie bagażu Gości,zamawianie taksówki.Pytania i wszelkie uwagi związane z pobytem w Hotelu Goście mogą kierować bezpośrednio do Recepcji Hotelu.Na życzenie Gościa przebywającego w Hotelu z małymi dziećmi (w wieku do 3 lat) do pokoju może zostać wstawione łóżeczko dziecięce. Usługodawca uwzględni życzenie wstawienia łóżeczka dziecięcego w miarę ich dostępności w Hotelu.

§5 REZERWACJA POBYTU W HOTELU

Rezerwacji pobytu w Hotelu można dokonać poprzez:dokonanie Rezerwacji on-line poprzez wypełnienie i podpisanie Formularza rezerwacji w Serwisie i przesłanie go do Hotelu drogą elektroniczną,dokonanie rezerwacji przez serwisy internetowe służące do rezerwacji zakwaterowania online inne niż Serwis,złożenie zamówienia na pobyt w Hotelu drogą elektroniczną (e-mail), wykorzystując do tego adres poczty elektronicznej Usługodawcy dostępny w Serwisie,telefoniczne złożenie rezerwacji przez numer telefonu dostępny w Serwisie,osobiste dokonanie rezerwacji w Recepcji Hotelu.Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych Serwisu, mogących powodować czasowe utrudnienia lub uniemożliwienie Usługobiorcom korzystania z Serwisu.Rezerwacji on-line dokonuje się poprzez wykonanie zaleconych przez system rezerwacyjny czynności, w tym wypełnienie Formularza rezerwacyjnego oraz dokonanie płatności, o ile jest wymagana.Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez Usługobiorcę w Formularzach rezerwacyjnych, odpowiedzialność ponosi Usługobiorca.W przypadku dokonania płatności przelewem, wszelkie opłaty za jego dokonanie ponosi Usługobiorca. Po dokonaniu rezerwacji w sposób określony w ust. 1 lit. c) i d) powyżej, Usługodawca prześle na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mail Dokument autoryzacyjny, określający każdorazowo ważność oferty i wysokość wymaganej przedpłaty za rezerwowany pobyt lub jej brak, którego akceptacja następuje poprzez dokonanie wpłaty wskazanej w Dokumencie autoryzacyjnym kwoty pieniężnej, jeżeli jest wymagana.Usługodawca może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas wcześniejszego pobytu w Hotelu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody w mieniu Hotelu lub Gości, szkody na osobie Gości, pracowników Usługodawcy lub innych osób przebywających w Hotelu (okoliczności wskazane w niniejszym postanowieniu rozumiane są jako uzasadniona przyczyna odmowy świadczenia usług hotelowych).

§6 POTWIERDZENIE REZERWACJI

W celu potwierdzenia rezerwacji Usługobiorca dokona przedpłaty w wysokości odpowiadającej kwocie za pierwszą dobę pobytu, jeżeli jest ona wymagana. Brak dokonania wymaganej przedpłaty do 24 (dwudziestu czterech) godzin od momentu dokonania rezerwacji, oznacza rezygnację i anulowanie dokonanej rezerwacji.W przypadku skorzystania z oferty Hotelu, w której przedpłata nie jest wymagana, istnieje możliwość zmiany lub anulowania rezerwacji do godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Zmiany lub anulacje dokonane w innym niż we wskazanym w poprzednim zdaniu terminie spowodują obciążenie Usługobiorcy opłatą w wysokości odpowiadającej kwocie należnej za pierwszą dobę pobytu.W przypadku rezerwacji bezzwrotnej kiedy przedpłata jest wymagana, rezerwację należy zagwarantować w momencie jej dokonywania poprzez dokonanie opłaty za cały pobyt. Brak dokonania opłaty do 24h oznacza rezygnację i anulację rezerwacji. W przypadku anulacji rezerwacji, pobrana przez Hotel gwarancja nie zostanie zwrócona.Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą nadania przez system Rezerwacji on-line numeru potwierdzenia rezerwacji albo otrzymania przez Gościa potwierdzenia dokonanej rezerwacji od Recepcji Hotelu, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6 poniżej.Rezerwację uznaje się za dokonaną z chwilą zrealizowania przez Usługobiorcę przedpłaty za pobyt w Hotelu, w wysokości ustalonej przez Usługodawcę, o ile jest wymagana. Przedpłata lub zapłata za pobyt może zostać dokonana gotówką, przelewem bankowym lub poprzez ściągnięcie środków pieniężnych z karty kredytowej za zgodą Gościa.System Rezerwacji on-line generuje automatycznie potwierdzenie wysyłane e-mailem na adres Usługobiorcy podany w Formularzu rezerwacyjnym.

§7 REJESTRACJA W HOTELU

Podstawą do zarejestrowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji Hotelu aktualnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz wypełnienie i podpisanie karty pobytowej.Hotel ma prawo do dokonania przy rejestracji preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego do kwoty należności za cały pobyt.Osoby niezameldowane w Hotelu mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym Gościa w godzinach od 6:00 do 22:00.Gość nie może przekazywać pokoju hotelowego innym osobom, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który Gość uiścił opłatę należną za pobyt w Hotelu.Przebywanie osób niezameldowanych po godzinie 22.00 oznacza zgodę osoby zameldowanej w pokoju na odpłatne dokwaterowanie tych osób. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnego cennika dostępnego w Recepcji Hotelu.

§8 CENY ZA USŁUGI HOTELOWE

Cennik Usług Hotelu dostępny jest w Hotelu oraz w Serwisie. Cennik zawiera ceny aktualne w dacie dokonywania rezerwacji. Ceny dostępne w Serwisie podane są za pokój za jedną dobę hotelową i zawierają należny podatek. Ceny mogą zawierać również inne świadczenia, wyszczególnione w opisie oferty. Jeśli dana oferta obejmuje inne dodatkowe Usługi, to taka informacja jest podana w opisie ceny wyświetlanej w Serwisie podczas dokonywania rezerwacji lub w Dokumencie autoryzacyjnym wysłanym Usługobiorcy. Za Usługi nieobjęte zamówieniem (np. dodatkowe usługi gastronomiczne) należność musi zostać uregulowana na miejscu przez Gościa Hotelu.Cennik usług gastronomicznych i napojów znajduje się w restauracji hotelowej.

§9 DOKONYWANIE PŁATNOŚCI

W przypadku Rezerwacji on-line płatności za pobyt w Hotelu realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu Rezerwacji on-line. Dokonanie płatności jest warunkiem potwierdzenia rezerwacji, o czym Usługobiorca zostaje poinformowany.Autoryzację kart kredytowych oraz rozliczenie płatności obsługuje podmiot zewnętrzny poprzez bezpośrednie połączenie z serwerem agenta rozliczeniowego kart płatniczych.Za datę dokonania płatności uznaje się datę uznania rachunku bankowego Usługodawcy, wskazany w Serwisie.Okres rozliczeniowy Hotelu wynosi 14 dni, co oznacza, że każdy Usługobiorca rezerwujący pobyt dłuższy niż 1 dobę jest zobowiązany do uregulowania należności za wykorzystany pobyt i Usługi w terminie 14 dni od daty rozpoczęcia pobytu.

§10 ODPOWIEDZIALNOŚĆ USŁUGODAWCY

Usługodawca odpowiada wyłącznie za rzeczy oddane na przechowanie do depozytu hotelowego. W pozostałych przypadkach związanych z utratą lub uszkodzeniem rzeczy wniesionych przez Gości Hotelu obowiązują przepisy prawa polskiego.W przypadku wystąpienia szkody Gość zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Recepcję Hotelu niezwłocznie po jej stwierdzeniu, nie później niż w terminie 1 (jednej) doby, a każdorazowo nie później niż przed opuszczeniem Hotelu.Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów, niebezpiecznych, o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych oraz przedmiotów wielkogabarytowych, przekraczających możliwość przechowywania w depozycie hotelowym.Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz zwierząt niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na wynajętym parkingu hotelowym czy na parkingu przed Hotelem.

§11 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

Dzieci poniżej 12. (dwunastego) roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałą opieką opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku zachowania dzieci.Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel ma prawo obciążenia karty kredytowej Gościa za powstałe szkody również po jego wyjeździe. Ta sama zasada obowiązuje w przypadku nieuzasadnionego uruchomienia przez Gościa alarmu pożarowego, w tym w skutek aktów wandalizmu lub nie zastosowania się do zakazu palenia.Niezależnie od cennika, Usługodawca zastrzega sobie prawo do indywidulanej i odrębnej wyceny szkód, w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody. Ponadto, jeśli zaistnieje taka okoliczność, Gość zostanie obciążony kosztem za wycofanie oferty wynajmu pokoju, według cennika obowiązującego w Serwisie, na czas usunięcia szkód.W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Usługodawca może odmówić świadczenia Usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Usługodawcy, uregulowania należności za dotychczas świadczone Usługi, do zapłaty za ewentualnie zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.Gość każdorazowo opuszczając pokój powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć wszystkie urządzenia elektroniczne (np. telewizor, radio), zgasić światło, zakręcić krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi i okien.Usługodawcy przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu, w razie opóźnienia się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone Usługi.

§12 PRZEDMIOTY POZOSTAWIONE

Przedmioty osobiste pozostawione w Hotelu przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt Gościa na wskazany przez niego adres.W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, Usługodawca przechowa pozostawione przedmioty na koszt właściciela, przez okres 3 (trzech) miesięcy od czasu opuszczenia Hotelu przez Gościa, a po upływie tego okresu przedmioty te zostaną zniszczone. Artykuły spożywcze, napoje i leki, ze względu na swoje właściwości będą przechowywane przez okres nie dłuższy 24 (dwadzieścia cztery) godziny.

§13 CISZA NOCNA

W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do godziny 06:00 dnia następnego.Zachowanie Gości oraz osób korzystających z Usług Usługodawcy nie powinno zakłócać pobytu innych Gości. Przy naruszeniu tej zasady, Usługodawca może odmówić danej osobie dalszego świadczenia Usług.

§14 REKLAMACJE

Reklamacje mogą być składane z tytułu: niewykonania lub nienależytego wykonania Usług,niedotrzymania z winy Usługodawcy określonego terminu rozpoczęcia świadczenia Usług na rzecz Usługobiorcy,wadliwego rozliczenia Usług,wadliwego funkcjonowania Serwisu.Reklamacja powinna zostać złożona niezwłocznie.Reklamacja powinna zostać złożona w formie pisemnej lub elektronicznej, zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać zakres żądania Usługobiorcy oraz zawierać aktualne dane Usługobiorcy.Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja Hotelowa lub Dyrektor Hotelu pod adresem mailowym: info@liebeskindhotel.pl.Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od dnia jej doręczenia. Jeżeli reklamacja nie może zostać rozpatrzona w terminie 14 (czternastu) dni, Usługodawca powiadomi Gościa o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.

§15 POSTANOWIENIA DODATKOWE

W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów, poza miejscami do tego wyznaczonymi.W przypadku złamania zakazu określonego w ust. 1 powyżej, Hotel zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty w wysokości 1000,00 zł (jednego tysiąca złotych). Jednocześnie Gość wyraża zgodę na obciążenie jego rachunku powyższą kwotą. Opłata obejmuje w szczególności koszty dearomatyzacji pomieszczeń, w tym czyszczenia i wietrzenia pomieszczeń oraz dodatkowe pranie i czyszczenie wyposażenia. W przypadku gdy wskazana wyżej kwota okaże się niewystarczająca do usunięcia szkód, wówczas Usługodawca ma prawo obciążyć Gościa kosztami wszelkich innych czynności niezbędnych do przywrócenia pomieszczeń hotelowych do należytego stanu. W przypadku gdy szkoda powoduje stałe lub czasowe wycofanie oferty wynajmu pokoju, Gość zostanie obciążony kosztami związanymi z wycofaniem oferty wynajmu pokoju.W Hotelu nie można wnosić i w nim przechowywać nielegalnych substancji, ładunków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacyjnych.Zakazuje się prowadzenia w Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej, jak również działalności hazardowej.Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu oraz jakichkolwiek innych form przeszkadzania pozostałym Gościom Hotelu.Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia nienaruszającym jego funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu.W Hotelu obowiązuje zakaz nagrywania filmów oraz wykonywania sesji fotograficznych bez uprzednio uzyskanej od Hotelu zgody wyrażonej na piśmie. Zakaz ten ma na celu ochronę wizerunku i prywatności Gości przebywających w Hotelu.W przypadku stwierdzenia naruszenia przez Gości zakazu nagrywania lub fotografowania wnętrz Hotelu pracownik Hotelu ma prawo odmówić zameldowania lub wymeldować Gości. Gość zobowiązany jest w obecności pracownika Hotelu usunąć na jego żądanie wszelkie fotografie lub zarejestrowany obraz bądź dźwięk przedstawiający wnętrza Hotelu lub Gości.W razie powzięcia przez Usługodawcę wiadomości o wykorzystaniu fotografii lub nagrań wideo wykonanych we wnętrzach Hotelu bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody, o której mowa w ust. 7 powyżej, Usługodawca ma prawo do żądania odpowiedniego wynagrodzenia z tego tytułu oraz do żądania zaprzestania dalszego używania, jak też rozpowszechniania materiałów pozyskanych lub wykonanych wbrew niniejszemu Regulaminowi.

§16 POBYT ZWIERZĄT W HOTELU

Hotel jest dostępny dla zwierząt domowych tylko za wcześniejszą rezerwacją. Pobyt zwierząt w Hotelu następuje zgodnie z Regulaminem w odpowiednio wyznaczonych pokojach i za dodatkową opłatą w wysokości 100 (stu) złotych za dobę.Należy poinformować o pobycie zwierząt w Hotelu podczas dokonywania rezerwacji pobytu w Hotelu. Zwierzęta nie zgłoszone wcześniej i dla których nie została potwierdzona rezerwacja w dedykowanych pokojach nie będą mogły przebywać na terenie Hotelu.Właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowiło ono zagrożenia dla innych Gości i personelu Hotelu.Jeśli to możliwe zwierzęta muszą być wyprowadzane przez właścicieli na smyczy i w kagańcu. Zwierzęta pozostają pod opieką właścicieli bądź innej osoby upoważnionej.Zakazane jest wprowadzanie zwierząt do sali śniadaniowej Hotelu.Właściciel zwierzęcia ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Hotelu lub w jego obrębie.Wszystkie szkody w mieniu Hotelu bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta, będą wyceniane przez Hotel, a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierząt.Za niepoinformowanie Recepcji Hotelu o posiadaniu zwierząt w pokoju, zostanie nałożona opłata w wysokości 1000,00 (tysiąca) złotych.

§17 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Informacje dotyczące ochrony danych osobowych przez Usługodawcę można znaleźć w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://www.liebeskindhotel.pl/prywatnosc.We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych Gości Hotelu można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: info@liebeskindhotel.pl.

§18 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa w Polsce.Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do rezerwacji dokonanych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Gościa.O wszelkich zmianach Regulaminu Gość zostanie poinformowany poprzez informację dostępną w Serwisie. Termin wejścia w życie zmian Regulaminu nie będzie krótszy niż 14 (czternaście) dni od dnia ich ogłoszenia.Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Gościem, niebędącym konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.